Stel ons je vraag over je tuinmachine of gereedschap

Druk aan het klussen en op zoek naar een specifieke machine of bepaald gereedschap? Tuintechniek Winsum heeft het voor je. Zowel voor lease als koop ben je bij ons aan het juiste adres. Heb je een product op het oog maar wil je voor het aankopen toch eerst deskundig advies inwinnen? Of heb je eerder een product bij ons besteld en lijkt er iets aan te mankeren? Ook dan willen we heel graag dat je ons inschakelt.
Gewoon langskomen kan ook, zowel onze showroom als onze eigen werkplaats zijn te vinden aan Het Aanleg 3 in Winsum. Doen!

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd voor de orders?

Wanneer het product bij ons op voorraad is zal deze dezelfde werkdag verstuurd worden.
Heb je een palletlevering gedaan, dan bellen we je voor een leverdag.

Welke betaalmethodes accepteert Tuintechniek Winsum?

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, creditcard, en met Bancontact.

Retourneren, hoe werkt dat?

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in dezelfde verpakking en vraag een retour aan via de mail (klantenservice@tuintechniekwinsum.nl). Lever vervolgens het pakket in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bevestiging goed. Deze bevestiging is je bewijs van retourzending. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan, dit geldt ook voor Visa en Mastercardbetalingen. De verwerktijd hiervoor is vijf werkdagen.

Wanneer je ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug, tenzij je voor Afterpay als betaalmethode heeft gekozen. Dan wordt de annulering/terugbetaling verwerkt via Afterpay.
Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel. Retourneren in de winkel is gratis.

Hoe veilig is bestellen bij Tuintechniek Winsum?

Alle gegevens worden zorgvuldig bewaard en verwijderd volgens de nieuwste AVG privacy wetgeving.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product ontvang?

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op (0595-442974). Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Het Aanleg 3, 9951 SJ, Winsum

Wij zijn bereikbaar van: ma t/m za – 9:00 – 17:00

Stuur ons een bericht